Vertrek vanuit Nederland en aankomst in Rio de Jan - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Henk en Diana Weideman - WaarBenJij.nu Vertrek vanuit Nederland en aankomst in Rio de Jan - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Henk en Diana Weideman - WaarBenJij.nu

Vertrek vanuit Nederland en aankomst in Rio de Jan

Blijf op de hoogte en volg Henk en Diana

01 Januari 1970 | Brazilië, Rio de Janeiro

Jaaa, we zijn onderweg!
Vanmorgen vroeg opgestaan en naar het Deventer station gebracht door Hans. Met de trein richting Schiphol, en lang in de rij gestaan om te " mogen" boarden. We hebben voor het eerst in ons leven zelf de koffers gelabeld in de luggage drop off van KLM. Wij vinden het geen verbetering. De rij was gigantisch. Nu een heerlijke kop koffie en dan langzaam naar de gate. Wordt vervolgd.......En ja hoor, we zijn veilig geland in Rio de Janeiro. En net aangekomen in ons hotel. Een mooi hotel aan de Copacabana. Hier is het nu 21.05 uur. En het regent jammer genoeg. Morgen fietsen door Rio.

• 16 April 2018 - 11:49

Selma:

Veel fiets plezier vandaag. Hier schijnt de zon en wordt het komende week heerlijk warm. Echt lente zo fijn. Geniet van elkaar en al het moois op jullie reis. Liefs Selma

• 16 April 2018 - 13:05

Bert :

Veel plezier de komende tijd in Brazilië