City Bike Tour door Rio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Henk en Diana Weideman - WaarBenJij.nu City Bike Tour door Rio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Henk en Diana Weideman - WaarBenJij.nu

City Bike Tour door Rio

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Henk en Diana

16 April 2018 | Brazilië, Rio de Janeiro

Vandaag hebben we door Rio gefietst.
We moesten vroeg opstaan, maar dat was nog geen probleem door het tijdsverschil.
Om 9 uur moesten we ons melden bij Rio by Bike. we gingen er met de taxi heen want het was nogal een stuk lopen. Helaas ging er toen wat mis......
Henk vergat zijn video camera uit de taxi mee te nemen. En ja, dat is niet zo handig in een stad met zo veel taxi’s.
Gebeld met het hotel of ze wilden vragen aan de chauffeurs op de hoek waar we ingestapt waren, maar daar hadden we niet zo veel vertrouwen in. Toch maar vertrokken voor de tour, maar leuk was het niet op die manier. Net onderweg bleek dat we bijna langs ons hotel aan de Copacabana kwamen en ik zei, misschien kan Henk nog even vragen of kijken of die chauffeur er misschien is.
Het andere stel en de Nederlandse gids Philip wilden wel even wachten. En ja hoor na een poosje kwam Henk aanfietsen met de camera om zijn schouder, pfff wat een mazzel!
Het was echt een leuke tocht waardoor je de stad leert kennen. De gids was erg goed en wist veel over het leven in de stad te vertellen. Het bleef droog op een paar druppels na op het laatst. Kortom een nuttige en leerzame dag.
Ik ga weer proberen foto’s te plaatsen maar de vorige foto’s lukten ook niet. Groetjes en liefs van ons uit Brazilië

• 16 April 2018 - 22:05

Erna :

Gelukkig alles toch nog goed gekomen. De volgende keer met een riem om zijn nek binden. Hahahaha. Heel veel plezier. Erg benieuwd naar de foto's. Groetjes van ons.

• 16 April 2018 - 22:15

Ina Hascher:

Pff dat was de vuurproef, Henk is nu vast heel attent lol.
    Fijn dat jullie zo de stad hebben kunnen bekijken tof. Ik kan nog één dag je berichtjes lezen dan vertrek ik voor een week. Heel veel plezier samen.

• 17 April 2018 - 07:44

Ellen:

Zo, dat is geluk hebben! En nog bijna droog gebleven ook :-)

• 17 April 2018 - 08:51

Erik:

Hahaha het zal ook weer niet paps blij dat er nog eerlijke mensen zijn in Brazilië

• 17 April 2018 - 08:58

Liesbeth:

Tsjonge, wat een mazzel en dat in zo'n grote stad als Rio. Klinkt leuk die fietstocht en inderdaad de beste manier om de stad te verkennen. Wij fietsen wel langs de schipbeek haha. Fijn dat het weer ook weer goed is bij jullie, hier wordt het ook zomers rond de 25 graden!Geniet ze!

• 17 April 2018 - 09:01

Gerry:

Heel veel plezier verder!!

• 17 April 2018 - 09:23

Selma:

Gelukkig is de filmcamera weer terecht, fijn! Zijn jullie beetje van de reis bijgekomen? En hoe is de temperatuur? Veel plezier samen ❤️ Liefs